Quality Innovation Award

Inovativní Digitální asistence od Europ Assistance získala cenu v soutěži Quality Innovations Award. Europ Assistance vyvinula unikátní digitální platformu, která k řidičům posílá pomoc automaticky.

Jen za první měsíce tím pro zákazníky ušetřila 30 000 hodin čekání spojeného s objednáním technické služby.

Za to si Europ Assistance letos odnesla cenu Quality Innovation Award v kategorii pro inovativní malé a střední podniky.

Návštěva kolegů z České pojišťovny v olomoucké asistenční centrále

 Zástupce distribuce České pojišťovny jsme pozvali na prohlídku olomoucké asistenční centrály spojenou s hodinovým náslechem asistenčních hovorů. Návštěvy a náslechy probíhaly 6. června po celé odpoledne ve tří- až čtyřčlenných skupinách za doprovodu specialisty podpory obchodní sítě Jindřicha Moutelíka a technického specialisty Lukáše Sourala. Účelem bylo ukázat kolegům každodenní činnost koordinátorů – ať už telefonickou asistenci, nebo práci v našich systémech, což se na 100 % podařilo.

Všichni účastníci byli překvapeni, v jakém tempu koordinátoři asistenční centrály pracují, kolik mají práce a jak ji bravurně zvládají. Práce koordinátorů je v průběhu celého roku a obzvláště v letní sezoně náročná a vyčerpávající. Kolegové byli rádi, že si tuto možnost nenechali ujít, a dle jejich slov získali na práci koordinátorů jiný pohled. Celodenní program byl završen společnou večeří a diskuzí nad aktuálními tématy a novinkami, o kterých se dozvíte v dalších článcích.

Návštěva kolegů z České pojišťovny v olomoucké asistenční centrále
Pojištění SilverCare pomáhá stárnoucím občanům

SilverCare

Vnímáme měnící se potřeby našich klientů, a proto přicházíme s novým asistenčním programem. Pojištění SilverCare pomáhá stárnoucím občanům a jejich blízkým.

Spolehnout se tak mohou na unikátní kombinaci poradenství v oblasti sociální péče a právních záležitostí, lékaře na telefonu či IT asistence.

Pomůžeme také s dopravou k lékaři nebo zajistíme nadstandardní ubytování v nemocnici. Nedílnou součástí je i organizace zdravotních služeb v domácnosti.

WhatsApp Travel

Chtěli jsme zpřístupnit další kanál komunikace, a proto jsme se rozhodli zprovoznit možnost kontaktovat nás nově také přes internet. Je to možné přes aplikaci WhatsApp v oblasti cestovního pojištění. Potvrdilo se, že o tuto službu je zájem, tudíž se budeme snažit, aby se stala plnohodnotným kanálem. Loni jsme službu testovali a nyní je nasazena v reálném provozu. Zatím slouží pouze pro chat.

WhatsApp v oblasti cestovního pojištění
Asistenční služba v oblasti elektrických vozidel

Od benzínu k elektřině

V EA neustále sledujeme aktuální trendy v oblasti poskytování silniční asistence. Proto dále rozšiřujeme poskytování služeb a silniční asistence v oblasti plně elektrických vozidel.

V prosinci 2019 zahajujeme spolupráci se společností GreenGO v oblasti zákaznické a technické podpory klientů. Vstupujeme tímto do oblasti sdílených, plně elektrických vozidel. Od 1. 1. 2020 začínáme poskytovat silniční asistence pro elektrická vozidla Renault a Nissan.