Ani druhá koronavirová vlna neoslabuje poslání naší společnosti: pomáháme lidem vnouzi. Naše asistence probíhají standardně ve vysoké kvalitě i obvyklém rozsahu. Přestože poskytujeme naše služby ze 100% home office, náš klient tím není nijak ovlivněn. Vždy se snažíme o maximální spokojenost, a to za neustálého přísného dodržování hygienických opatření u veškerých zásahů. Ochrana zdraví nás všech je u nás na prvním místě. 

100% servis ze 100% home officu 

Ač naše pobočky v Praze a Olomouci částečně pozměnily svůj charakter a asistenci nyní poskytujeme ze 100% home office, náš klient to na provedené službě takřka nepozná. Naše služby dodáváme v obvyklé kvalitě i rozsahu. Pro naše klienty jsme tu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. 

Online školíme, online se setkáváme 

Nezapomínáme ani na odborné a komunikační dovednosti našich zaměstnanců a prostřednictvím online školení je připravujeme na nadcházející sezónu. V online prostředí umíme uspořádat i celofiremní setkání, o čemž jsme měli možnost se v minulých týdnech přesvědčit. Sdílíme tak informace napříč celou firmou a zároveň utužujeme týmového ducha. 

Dodavatelská síť 

Přestože naše dodavatelská síť může být v tuto chvíli mírně ovlivněná dostupností techniků, což může způsobit prodloužení čekací doby na jejich příjezd, snažíme se, aby k těmto situacím docházelo v minimálních případech. Navíc se staráme o to, aby veškerá naše asistence probíhala za dodržování všech hygienických opatření. Ochrana zdraví každého z nás je naší prioritou. 

COVID linka 

O naše klienty se staráme i prostřednictvím hojně využívané COVID linky. Na ní zodpovídáme nejen dotazy zdravotního charakteru (např. otázky týkající se prevence, podezření na onemocnění nebo vhodných postupů léčby), ale i ty z oblasti dopravních či jiných omezení v České republice i  v zahraničí. 

Pevně doufáme, že v boji se zákeřným virem budeme stejně úspěšní jako při vlně první. Ač je dobajaká je, vězte, že s námi můžete počítat za jakékoliv situace. Naše asistenční služby jsou tu pro Vás.