První měsíc nového roku máme za sebou. S očekáváním jsme ho vyhlíželi a těšíme se na nové příležitosti a výzvy, které nám 2021 jistě přinese. Avšak pojďme se ještě krátce ohlédnout do uplynulých měsíců. Jak Europ Assistance zvládla zlomový rok 2020? Co se nám podařilo, na co jsme hrdí a jak jsme se s dobou covidovou poprali?

Kvalitními asistenčními službami koronaviru navzdory

Ač některé ekonomické segmenty pandemická situace zcela ochromila, my jsme byli našim klientům neustále nablízku. Přirozeně nám však ubylo případů cestovní asistence, a tak jsme volné kapacity našich koordinátorů flexibilně přesunuli například na domácí asistenci. Jsme jeden tým a rádi si vypomůžeme za jakýchkoliv okolností. Kvalita našich poskytovaných služeb je pro nás totiž prioritou číslo jedna.

100% home office v rekordním čase

Abychom ochránili naše zaměstnance a jejich blízké, úspěšně jsme se dokázali přesunout na 100 % home office. Požadavky našich klientů zvládáme odbavovat z bezpečí domova ve standardní očekávané kvalitě. Naopak se snažíme neustále zlepšovat a naši spokojení klienti jsou toho zářným důkazem. Dávají nám o tom vědět nejen skrze náš systém měření zákaznické spokojenosti Net Promoter Score, kde dosahujeme prvotřídních 82% bodů, tak i pozitivními recenzemi na Google Reviews.

Nové služby reflektující nové potřeby

V oblasti implementace nových služeb jsme opravdu nespali na vavřínech. S prozíravostí sobě vlastní jsme nasadili několik novinek a vylepšili tak naše portfolio. Za všechny můžeme zmínit například cestovní pojištění TravelCare nebo asistenční služby pro seniory.

Cestovní pojištění TravelCare

Pomocná ruka Europ Assistance v projektu 1212

Stali jsme se součástí projektu celostátní informační linky 1212, v rámci které se mohli volající doptávat na informace ohledně nákazy novým typem koronaviru, prevence či správného postupu při výskytu příznaků. Fungování této linky jsme podpořili nejen kapacitami našich profesionálních operátorů ale i patřičným know-how.

Linka 1212

Digitalizace je našim druhým jménem

Kdo by si kdy pomyslel, že kvalitní asistenční zásah vám bude zajišťovat umělá inteligence? Hudba budoucnosti? Ale kdeže! U nás dennodenní realita. Nově jsme naše digitální portfolio obohatili o virtuálního hlasového asistenta, který v rámci telefonního hovoru zvládne hravě odbavit standardní požadavky řidičů bez nutnosti lidského zásahu. Naše řešení je natolik unikátní, že bylo představeno na konferenci Innovation & Agility a navíc získalo ocenění Czech Contact Center Award 2020. Velké díky patří především našemu partnerovi Vocalls, který nám s digitalizací významně pomáhá.

Jsme vidět a je o nás slyšet

V uplynulém roce jsme se za přísných bezpečnostních opatření odhodlali uspořádat již tradiční tiskovou konferenci, která se paradoxně také týkala bezpečnosti – ale té na silnicích. Bylo nám ctí hostit tiskový brífink za účasti ředitele dopravní policie plk. Jiřího Zlého.

V neposlední řadě jsme hrdí také na to, že se nám podařilo spustit nový blog Europ Assistance, díky kterému máte možnost si tento článek přečíst až do úplného konce.

Rok 2020 byl pro nás všechny velkou zkouškou, ale jak vidíte, i přes veškeré peripetie se nám toho podařilo vskutku hodně. Přejeme si, aby byl nový rok 2021 pro nás všechny o poznání zdravější, bezpečnější, veselejší a plný nových příležitostí, kterým jdeme s nadšením a odhodláním vstříc.